miercuri, 2 februarie 2011

Blogging from iGoogle and Gmail

Blogging from iGoogle and Gmail

tram

Un comentariu:

Daniel spunea...

22:48 1/31 Politia rutiera, la locul accidentului, explica intr-un interviu TV despre importanta purtarii centurii de siguranta: - Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: capul rupt, intestinele pe parbriz, ochii in pom, fara maini. In schimb, uitati-va si la cel care a purtat centura: parca-i viu! 13:41 1/31 O femeie grasa sta in fata oglinzii fermecate: - Oglinda-oglinjoara, cine-i cea mai frumoasa din tara ? La care oglinda: - Daca vrei sa-ti spun da-te la o parte, ca nu vad nimic !
22:49 1/31 Un vanator pleaca intr-un safari impreuna cu sotia si soacra. Intr-o seara, dupa ce si-au ridicat tabara, soacra se rataceste si vanatorul impreuna cu sotia sa pleaca sa o caute. Intr-un tufis o gasesc impietrita de groaza in fata unui leu care ragea din toti rarunchii. Vazand asta, sotia intreaba disperata: - Si acum ce facem? - Nimic, raspunde vanatorul, leul s-a bagat singur in treaba asta, lasa-l sa se descurce!!! 13:43 1/31 Oare de ce exista atatea organizatii impotriva hainelor de blana si nici una impotriva hainelor de piele? Probabil pentru ca e mai simplu sa hartuiesti femeile bogate decat gastile de motociclisti. 13:44 1/31 Dragostea e oarba, dar casatoria ii reda vederea.
22:50 1/31 O tinara vine la doctor cu un bebelus in brate. - Domnu' doctor, cred ca e bolnav. Desi mananca bine, a pierdut 300g in ultima saptamana. - Nici o grija, rezolvam, zice doctorul. Suge la piept sau ii dati lapte praf? - De la piept, domnule doctor - Aha, atunci va rog sa va dezbracati ca sa va examinez. Tipa isi da bluza jos, arunca si sutienul. Doctorul ii palpeaza sanii, o mulge, examineaza indeaproape sfarcurile si, in cele din urma, nedumerit, pune gura si suge de la ambii sani. Apoi, radios, pune diagnosticul: - Bineinteles ca slabeste copilul, dumneavoastra nu aveti lapte, doamna! - Normal", zice tipa. Eu sunt matusa lui, dar oricum, imi pare bine ca am venit cu el azi!
23:37 1/31 La al XIV-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor: - Dragii mei, eu. eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena! - Huooo! Huooo! - Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc. - Huooo! Huooo! ...- Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!