miercuri, 25 decembrie 2013

Edinburgh trams on test October 22nd 2013


                                           http://m.4slick.com/download/mp4/Edinburgh_Trams_Test_Run_Edinburgh_Airport_-_York/                                           

Nottingham Trams Feb 2013



Nottingham Trams Feb 2013



Trams in Reims, France


                     http://www.trams-in-france.net/reload.htm?reims.htm                    






Trams in Reims, France


                     http://www.trams-in-france.net/reload.htm?reims.htm                    






Tramway de Marseille


Primul tramvai, tras de cai, a circulat în 1876 pe Canebière . Electrificarea a început în 1899 și a precedat livrarea de noi tramvaie electrice, toate similare pentru a menține un grup consistent de mașini. În 1905 s-a achiziționat un lot de boghiuri-tramvai, acestea au fost echipate cu remorci și au fost folosite pe linii suburbane.

Sistemul cuprindea linii pur urbane și linii suburbane, care se întindeau până la satele periferice. Multe linii de tramvai s-au unit în centrul orașului Marsilia pe Canebière și portul , ceea ce a dus la progrese de mai puțin de un minut în centrul orașului.

Această rețea uriașă a fost modernizată prin introducerea constantă a tramvaielor mai noi, pentru a le înlocui pe cele mai vechi. În 1938, treizeci și trei de remorci au fost recuperate de la Paris . Acestea însemnau că puteau fi operate convoai reversibile. În 1939, compania de tramvai deținea și opera 430 de tramvaie și 350 de remorci și 71 de linii.

În 1943 a fost proiectat un proiect amplu, nerealizat niciodată. Acest proiect a planificat construirea de tuneluri mari în centrul orașului Marsilia. Cele mai aglomerate linii se vor uni în două tuneluri. În 1949 a avut loc o nouă modernizare. Primele tramvaie articulate au fost proiectate și construite ( tramvaiul din Alger poseda tramvaie articulate SATRAMO). Acestea au fost create prin unirea a două tramvaie mai vechi. Aceste tramvaie au rămas unice până în 1985, când s-a deschis tramvaiul din Nantes .

Consiliul municipal din Marsilia nu a favorizat menținerea rețelei sale de tramvaie. Într-adevăr, dezvoltarea neorganizată a mașinii a însemnat că modernizarea și extinderea rețelei de tramvaie a fost împiedicată. Procesul de înlocuire a tramvaielor cu troleibuze și autobuze a început după cel de-al Doilea Război Mondial în 1945 și s-a accelerat din 1950. Primele închideri au însemnat că Canebière a fost liberă de tramvai din 1955. Ultima închidere a avut loc pe 21 ianuarie 1960.

https://www.rtm.fr/plans



Spårvagnar typ M28 M29 i Göteborg


               http://www.goteborgssparvagar.se/om-oss/var-flotta/                  




Spårvagnar typ M28 M29 i Göteborg


               http://www.goteborgssparvagar.se/om-oss/var-flotta/                  




Spårväg City linje 7 i Vinterskrud 2011.










Bernes tramvaji un trolejbusi








Strassenbahn Bern - Impressionen Teil 1 Sommer 2010





tram

Dubai WorldClass Metro Train Metro Station *HD* 2013


Metro Dubai ( arab : مترو دبي ) este un driverless, complet automatizat de metrou rețeaua feroviară din Dubai , Emiratele Arabe Unite. Linia Roșie și Linia Verde sunt operaționale, cu trei linii planificate. Primele două linii rula subteran în centrul orașului și ridicate viaducte în altă parte ( feroviare crescute ). Toate trenurile și stațiile sunt dotate cu aer condiționat , cu uși de margine de platformă pentru a face acest lucru posibil.

                       http://dubaimetro.eu/featured/3284/metro-travel-will-be-free-for-the-disabled-from-february                   









Bangalore Worldclass Metro Train Metro Station


Namma Metro Rail Bangalore India - Newly built metro rail system in Bangalore- swanky clean stations and trains- really professionally managed with very tight security & surveillance. Only 8 kms now- people eagerly waiting to see it spread across the city.

                        http://www.railnews.co.in/category/metro-rail-systems/page/31/