vineri, 4 martie 2011

Masini si soferi celebri « Radu Borcea

Sa fi vedeta e o chestie complicata. Sedinte foto, pregatiri pentru emisiuni sau aparitii in filme, cure de slabit peste cure de slabit si, unde mai pui, goana nebuna din calea paparazilor. Sa faci bani este obositor si, de cele mai multe ori, te trezesti in overdrive cu timpul zburand pe langa tine. Dupa cum spunea si Mick Hucknall de la Simply Red, intr-un interviu acordat revistei Mercedes Magazin Romania: Incepi prin a inregistra un album si apoi pleci in turneu. Apoi te intorci in studio si iarasi in turneu. Pana sa iti dai seama, 23 de ani de Simply Red au trecut pe langa tine. Si din cauza asta nu ai cum si unde sa cheltui dolarii care sa strang si se fac munti in banca. Asa ca, in respiro-urile dintre pauzele publicitare vedetele cheltuie sume importante de bani pe case si masini. Dar ce masini prefera vedetele de la Hollywood si care sunt gusturile lor comparate cu vedetele de la noi?!

M-am gandit sa scriu acest material dupa ce m-am uitat prin vechile numere de AutoExpert, unde faceam rubrica de VIP. Am cunoscut vedete cu doua trei masini in garaj, dar si staruri locale care isi schimbau anual masina pentru ca mereu se indragosteau de un model nou. De la ele am aflat ce masini mai conduc altii si asa am juns sa cunosc omul si masina. Mai apoi, l-am intrebat pe Gogu, google.com, ce stie despre masinile vedetelor de la Hollywood. Am gasit pagini intregi de vedete si masini. La fel, cu cat mai multe automobile in garaj cu atat mai bine. Similitudini sunt multeee!! Parca am fi acelasi popor.

https://www.prosport.ro/fotbal-intern/diverse/moment-tulburator-cristi-borcea-la-un-pas-de-sinucidere-in-puscarie-19185690

Un comentariu:

Daniel spunea...

Veti gasi aici de toate de la soferi si staruri